Inovativini sistem usluga obezbeđuje kontrolisanu distribuciju, rentiranje i prikupljanje lične zaštitne opreme (LZO), alata pribora, pomoćnog materijala… Konstanto se radi na razvoju novih i poboljšanju postojećih rešenja automatskog izdavanja i prikupljanja novih proizvoda.
godina sa
vama
zadovoljnih
klijenata
iskusnih
partnera
Spektrom paketa Ino-Vend usluga, koji se lako prilagođavaju potrebama klijenta, i efikasnom tehničkom podrškom pre i u toku rada automata, omogućavamo postojećim i potencijalnim klijentima da optimizuju potrošnju lične zaštitne opreme i proizvodnog potrošnog materijala i tako značajno smanje svoje troškove. Uvođenjem ovog sistema se stiče veoma pozitivan efekat na celokupni proizvodni sistem, zahvaljujući brojnim dodatnim benefitima Ino-Vend rešenja.
UVE softver je tokom prethodih 15 godina kontinuirano prilagođavan potrebama krajnjih korisnika, tako da možemo reći da on maksimalno zadovoljava potrebe ovog segmenta. Našim klijentima pored automata i upravljačkog softvera pružamo celokupan sistem za uspešno i kontrolisano rukovanje, monitoring distribucije svih vrsta materijala koji se izdaju. Paralelno sa automatima, pružamo kompletan sistem sa servisnom mrežom, naprednim i savremenim softverom registracije transakcija koji se može prilagoditi individualnim potrebama. Na ovaj način, pored postavljanja i rada mašina, obezbeđujemo rešenja i servisne pakete koji se prilagođavaju potrebama korisnika.
Automat sa spiralama W 40/50/60 LIFT služi za izdavanje raznovrsnih artikala koji se koriste neposredno u proizvodnji, kao što su lična zaštitna oprema (LZO), alati, pribori i slični proizvodi pod kontrolisanim uslovima. Iz ovakvog automata se izdaju osetljivi ili lomljivi artikli. Izdavanje artikala na ovaj način, korišćenjem lifta sprečavaju se oštećenja artikala koja mogu nastati tokom izdavanja, prilikom pada artikala sa police u pregradu iz kojeg zaposleni preuzimaju artikle. Automati su dostupni u 8 ili 10 spiralnih širina, u visini sa 5 ili 6 polica u zavisnosti od obima potrošnje i gabarita proizvoda. Teorijski, automat je pogodan za izdavanje maksimalno 40, 50 ili 60 različitih vrsta proizvoda u zavisnosti od kapaciteta automata. Konfiguracija, kapacitet uređaja i profil operativnih usluga se prilagođava potrebama korisnika i zahtevima postojećeg procesa u koji se automat integriše. Korisnici se prijavljuju na sistem RFID (ulaznom) karticom, a moguća je autentikacija RFID tagovima ili karticama sa bar kodovima. Za pouzdano korišćenje sistema za izdavanje, obezbeđujemo fleksibilan softver za upravljanje, ažuriranje, naknadna podešavanja, monitoring potrošnje, pristup izveštajima, kao i celokupan servis i održavanje. Automat obezbeđuje neprestanu (24/7) dostupnost, kao i rešenje firmama za jednostavan, brz, potpuno kontrolisan i evidentirani put artikala.
Najvažniji zadatak automata je da drži pod kontrolom ceo proces izdavanja artikala, odnosno da u proizvodnim pogonima reguliše potrošnju. U upravljačkom sistemu se podešavaju privilegije korisnicima, predefinisanim grupama (ovlašćenja za vrstu i količinu u datom periodu) i vrši se praćenje, registrovanje i evidentiranje transakcija izdavanja. Sa automatima za izdavanje W 40/50/60 DROP I LIFT, efikasnost procesa distribucije artikala iz automata se značajno povećava. Time se postiže optimalna potrošnja artikala koji se izdaju što rezultira smanjenjem troškova 30-40%.
Kroz strategiju negovanja partnerskih odnosa sa korisnicima i dobavljačima, kontinuiranim usavršavanjem i edukacijom zaposlenih i korisnika, profesionalno i efikasno unapređujemo kvalitet pruženih usluga.
© 2025 Trezor Volga. Powered By Fast Digital
Sva prava zadržana